თუ თვლით, რომ დაირღვა თქვენი როგორც მომხმარებლის უფლება, შეგიძლიათ მოგვმართოთ ზეპირი ან წერილობითი პრეტენზიით (საჩივრით).
თქვენი საჩივარი განხილულ იქნება, შპს „ორბი ნეტ“-ის „მომხმარებელთა საჩივრების განმხილველი შესაბამისი სტრუქტურული ერთეულის დებულება“ შესაბამისად და მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ გეცნობებათ 15 კალენდარული დღის განმავლობაში.
იმისათვის, რომ მოხდეს თქვენი საჩივრის განხილვა, აუცილებელია მასში დაფიქსირებული იყოს:
საჩივრის გამოგზავნა შეგიძლიათ როგორც ელექტრონულად - info@orbinet.ge ასევე, შპს „ორბი ნეტ“-ის იურიდიულ მისამართზე, ქ. ბათუმი, შერიფ ხიმშიაშვილის ქ. №7ბ, კომერციული ფართი №1 გაგზავნით.
ზეპირი პრეტენზიის რეგისტრაცია შესაძლებელია ცხელ ხაზზე დარეკვით.
დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით: (+995) 598 88 22 00.