საჩივრის რეგისტრაცია


თუ თვლით, რომ დაირღვა თქვენი როგორც მომხმარებლის უფლება, შეგიძლიათ მოგვმართოთ ზეპირი ან წერილობითი პრეტენზიით (საჩივრით).

თქვენი საჩივარი განხილულ იქნება, შპს „ორბი ნეტ“-ის  „მომხმარებელთა საჩივრების განმხილველი შესაბამისი სტრუქტურული ერთეულის დებულება“ შესაბამისად და მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ გეცნობებათ 15 კალენდარული დღის  განმავლობაში.

იმისათვის, რომ მოხდეს თქვენი საჩივრის განხილვა, აუცილებელია მასში დაფიქსირებული იყოს:

  1. საჩივრის წარმდგენის სახელწოდება/სახელი, გვარი;
  2. საიდენტიფიკაციო/პირადი ნომერი;
  3. მისამართი, საკონტაქტო ნომერი ან ელ. ფოსტის მისამართი და თარიღი;
  4. სააბონენტო ნომერი ან აბონენტის ნომერი;
  5. მოთხოვნის/პრეტენზიის შინაარსი;
  6. გარემოება, რომელთაც ეფუძნება მოთხოვნა.

საჩივრის გამოგზავნა შეგიძლიათ როგორც ელექტრონულად - info@orbinet.ge ასევე, შპს „ორბი ნეტ“-ის იურიდიულ მისამართზე, ქ. ბათუმი, შერიფ ხიმშიაშვილის ქ. №7ბ, კომერციული ფართი №1 გაგზავნით.

ზეპირი პრეტენზიის რეგისტრაცია შესაძლებელია ცხელ ხაზზე დარეკვით.

დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით: (+995) 598 88 22 00.